Dacă aveți o problemă tehnică pe portalul pentru clienți, este posibil să remediați problema utilizând următorii pași. După fiecare pas vă rugăm să verificați dacă problema persistă. Dacă problema este remediată, nu mai este nevoie să realizați alți pași suplimentari.
- Actualizați-vă browserul web. Portalul nostru pentru clienți funcționează cel mai bine cu cele mai recente versiuni ale browserelor de Internet.
- Utilizați un alt browser web. Acesta este modul în care puteți afla dacă problema existentă este specifică unui anumit browser.
- Dezactivați barele de instrumente sau suplimentele care nu au fost preinstalate odată cu browserul dumneavoastră web. Unele suplimente sau extensii pentru browser pot afecta performanța portalului pentru clienți. Dacă dezactivarea suplimentelor dumneavoastră remediază problema, porniți-le din nou unul câte unul pentru a vedea care supliment a cauzat problema. Aflați cum să vă gestionați suplimentele pentru Internet Explorer, Chrome sau Firefox.
- Goliți memoria cache a browserului dumneavoastră și ștergeți fișierele cookie referitoare la Mewa. Aflați cum să vă ștergeți memoria cache pentru Internet Explorer, Chrome, Safari și Firefox.
Ce ar trebui să știu înainte de a șterge memoria cache a browserului sau fișierele cookie?
Ștergerea fișierelor dumneavoastră cookie poate duce la pierderea altor informații stocate în browser, cum ar fi parolele stocate și informațiile privind conectarea. Poate doriți să salvați aceste informații în altă parte înainte de a le șterge.
Ștergerea memoriei cache nu ar trebui să afecteze datele importante stocate.
Dacă niciun astfel de pas nu remediază problema tehnică, vă rugăm să ne trimiteți un tichet de service sau contactați echipa de asistență Mewa.