Disponibilitate 24/7
Contact direct
Acces rapid
Totul la vedere

Descoperiți nenumărate posibilități

Prin intermediul portalului nostru pentru clienți myMEWA aveți o privire de ansamblu. De pe un laptop, o tabletă sau un smartphone – conectați-vă în orice moment și gestionați-vă contul personal de client.

Vă rugăm să pregătiți numărul de client pentru înregistrare.

Avantajele dumneavoastră cu un cont de client myMEWA

  • Administrarea purtătorilor - Înregistrați simplu angajații sau vizualizați echipamentele
  • Facturi - descărcați documente din ultimele 24 de luni
  • Livrări - Vizualizați când urmează să sosească șoferul dumneavoastră de service MEWA data viitoare
  • Date privind contul de utilizator și compania - vizualizați și modificați datele de bază
  • Tichete de service - imagine de ansamblu și gestionarea întrebărilor și reclamațiilor dumneavoastră
  • Volume contractate - o imagine de ansamblu asupra produselor și prețurilor actuale din contract
  • Documente contractuale - Vizualizați contractele semnate
  • Contact 24/7 - Trimiteți-ne oricând întrebările și sugestiile dumneavoastră

Desigur, suntem prezenți pentru dumneavoastră și personal, dar prin portalul nostru pentru clienți vă oferim acces nelimitat și confortabil, care este disponibil oriunde.

Asigurați-vă beneficiile acum și începeți

Vă rugăm să pregătiți numărul de client pentru înregistrare. Nu știți un numărul de client? Vă rugăm să contactați reprezentantul MEWA din cadrul companiei dvs. sau vă rugăm să ne contactați.

Întrebări puse frecvent

Vezi toate

Folosiți adresa de e-mail de autentificare corectă? Pentru autentificare vă rugăm să utilizați întotdeauna adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat.

Nu sunteți sigur dacă utilizați parola corectă? La rubrica „Ați uitat parola?” de pe pagina de autentificare puteți solicita un link pentru a genera o nouă parolă.

În cursul fuziunii și modificării bazei noastre principale de date, poate fi necesar să vă înregistrați din nou pentru portalul pentru clienți. Înscrierea o puteți găsi aici.

Înscrierea poate fi accesată aici. Vă rugăm să aveți pregătit numărul de client MEWA și o adresă de e-mail la care să puteți fi contactat personal.

Vă rugăm să verificați dacă notificarea a ajuns în directorul dumneavoastră de spam.
Este posibil ca departamentul dumneavoastră IT să fi blocat toate e-mailurile de la MEWA. În acest caz, vă rugăm să contactați departamentul dumneavoastră IT.

Dacă ați verificat ambele opțiuni, atunci puteți să solicitați resetarea parolei și să solicitați o nouă notificare cu privire la acest lucru. În acest scop apăsați pe „Ați uitat parola?”“ pe pagina de autentificare.