Disponibilitate 24/7
Contact direct
Acces rapid
Totul la vedere

Bine ați venit la portalul clienților myMEWA

De pe un laptop, o tabletă sau un smartphone – conectați-vă în orice moment și modificați contul personal de client în portalul nostru pentru clienți myMEWA. Aici puteți vizualiza datele dvs. în orice moment, descărca documente și gestiona solicitările de servicii în format digital în orice moment, cu un singur clic.

Aflați mai multe

Încă nu aveți acces la portalul clienților myMEWA?

Vă rugăm să pregătiți numărul de client pentru înregistrare. Nu știți un număr de client? Vă rugăm să contactați reprezentantul MEWA din cadrul companiei Dvs. sau să ne contactați.

Întrebări frecvente

Vă rugăm să verificați dacă notificarea a ajuns în directorul dumneavoastră de spam.
Este posibil ca departamentul dumneavoastră IT să fi blocat toate e-mailurile de la MEWA. În acest caz, vă rugăm să contactați departamentul dumneavoastră IT.

Dacă ați verificat ambele opțiuni, atunci puteți să solicitați resetarea parolei și să solicitați o nouă notificare cu privire la acest lucru. În acest scop apăsați pe „Ați uitat parola?”“ pe pagina de autentificare.

Folosiți adresa de e-mail de autentificare corectă? Pentru autentificare vă rugăm să utilizați întotdeauna adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat.

Nu sunteți sigur dacă utilizați parola corectă? La rubrica „Ați uitat parola?” de pe pagina de autentificare puteți solicita un link pentru a genera o nouă parolă.

În cursul fuziunii și modificării bazei noastre principale de date, poate fi necesar să vă înregistrați din nou pentru portalul pentru clienți. Înscrierea o puteți găsi aici.

Înscrierea poate fi accesată aici. Vă rugăm să aveți pregătit numărul de client MEWA și o adresă de e-mail la care să puteți fi contactat personal.

Dacă aveți o problemă tehnică pe portalul pentru clienți, este posibil să remediați problema utilizând următorii pași. După fiecare pas vă rugăm să verificați dacă problema persistă. Dacă problema este remediată, nu mai este nevoie să realizați alți pași suplimentari.

  • Actualizați-vă browserul web. Portalul nostru pentru clienți funcționează cel mai bine cu cele mai recente versiuni ale browserelor de Internet.
  • Utilizați un alt browser web. Acesta este modul în care puteți afla dacă problema existentă este specifică unui anumit browser.
  • Dezactivați barele de instrumente sau suplimentele care nu au fost preinstalate odată cu browserul dumneavoastră web. Unele suplimente sau extensii pentru browser pot afecta performanța portalului pentru clienți. Dacă dezactivarea suplimentelor dumneavoastră remediază problema, porniți-le din nou unul câte unul pentru a vedea care supliment a cauzat problema. Aflați cum să vă gestionați suplimentele pentru Internet Explorer, Chrome sau Firefox.
  • Goliți memoria cache a browserului dumneavoastră și ștergeți fișierele cookie referitoare la MEWA. Aflați cum să vă ștergeți memoria cache pentru Internet Explorer, Chrome, Safari și Firefox.

Ce ar trebui să știu înainte de a șterge memoria cache a browserului sau fișierele cookie?

Ștergerea fișierelor dumneavoastră cookie poate duce la pierderea altor informații stocate în browser, cum ar fi parolele stocate și informațiile privind conectarea. Poate doriți să salvați aceste informații în altă parte înainte de a le șterge.

Ștergerea memoriei cache nu ar trebui să afecteze datele importante stocate.

Dacă niciun astfel de pas nu remediază problema tehnică, vă rugăm să ne trimiteți un tichet de service sau contactați echipa de asistență MEWA.